ימה: מטבח אסייתי אותנטי ובכשרות מהודרת

יונתן שורק No Comments on ימה: מטבח אסייתי אותנטי ובכשרות מהודרת

יאאאמייי: יצאנו למסעדת ימה בהר חוצבים, מסעדת שף אסייתית עם מיטב המנות המובחרות בישראל וחזרנו מופתעים: שלל מנות אסייתיות מגוונות, טעימות, ומצולחתות, סושי טעים אשש וכשרות מהודרת לעילא | ימה היא שילוב אותנטי של מזרח אסיה יחד עם עיצוב אלגנטי בוטיקי ושקט – פשוט תבואו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המזרח הרחוק כבר לא רחוק, אחרי שנכיר את המסעדה האסייתית החדשה בלב ליבה של ירושלים. המסעדה נמצאת בקריית ההייטק בהר חוצבים ומשלבת שלל טעמים מיוחדים ואותנטיים של מזרח אסיה יחד עם עיצוב אלגנטי שסובב את המקום וכך הם יוצרים יחדיו שילוב מדהים של טעם יוקרה וחוויה.

המסעדה הקסומה, או במילים אחרות, הפנינה האסייתית, נמצאת כולה תחת כשרות מהודרת של הרב רובין, שמיטה לחומרה. מתיימרת לקרוא תיגר על כל מה שהכרנו עד היום שילובי הטעמים הטריות וחומרי הגלם ומעל הכל השף המחונן מבקשים לתת לנו הטועמים חוויה קולינרית בכשרות מהודרת, ואין ספק שקשה למצוא מסעדות באמת טובות ובכשרות שכזו.

ימה, תיזכרו את השם הזה

ימה היא הרבה יותר מעוד סושייה, התפריט בה רחב ומגוון כמו קפיצה קטנה למזרח. גם המחירים סבירים, חלל המיסעדה אלגנטי ואינטימי
המסעדה מציעה תפריט עסקיות צהריים קליל וערב, וניכר כי שף המסעדה הוא בעל נסיון רב ומגיש את המנות עם המון אהבה לתחום המטבח האסייתי.

כל צלחת מגיעה מצולחתת למופת ורואים שיש מי שעומד מאחורי כל מנה מרמת התכנון ועד הגימור המוקפד!

והסושי?
הוא כבר לגמרי כוכב הערב
הסושי מגיע בשלל צבעים שילובים וקומבינציות
ויש כמה רולים מיוחדים למעיזים שביננו שווה לנסות!!

כתובת המסעדה: קריית המדע 3, הר חוצבים, ירושלים. כנסו גם לאתר "ימה" והזמינו



0 תגובות